سفارش تبلیغ
صبا ویژن
براى کسى که دو دیده‏اش بیناست ، بامداد ، روشن و هویداست . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 9:38 عصر
 
وی اظهار کرد با وجود گذشت مدت زمان طولانی، مردم بین بانک‌ها، وزارت کشاورزی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهوری اعتبارات مربوط به حوادث و خشکسالی را اعلام نکرده است.
ایرنا: عضو فراکسیون خط امام در مجلس با اشاره به سخنان مکرر رییس‌جمهوری در خصوص اعلام نام مفسدان اقتصادی اظهار کرد از رییس‌جمهوری می‌خواهیم هرچه زودتر این اقدام را انجام دهد.

در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس "مصطفی کواکبیان" از افزایش قیمت‌ها در آستانه ماه رمضان گلایه و از ستاد تنظیم بازار خواست بدون تکیه بر واردات بی‌رویه جلوی گرانی‌ها را بگیرد.

نماینده سمنان با اشاره به عرصه سهام سایپا گفت: قرار است 18 درصد سهام سایپا به قیمت هر سهم 836 تومان عرضه شود و همچنین بخشی از آن نیز به کارکنان سایپا واگذار شود.

عضو فراکسیون خط امام با بیان اینکه شورای رقابت واگذاری سایپا را برخلاف اصل 44 و روند خصوصی‌سازی اعلام کرده، اضافه کرد: قرار است سایپا به سرنوشت شرکت مخابرات دچار شود.

نماینده مردم سمنان در مجلس، اعطای سهام سایپا به کارکنان این شرکت را بهتر از اعطای آن به شبه‌دولتی‌ها دانست.

"امیر طاهرخانی" عضو دیگر فراکسیون خط امام در مجلس از عدم اجرای مصوبه دولت برای استمهال وام‌های باغداران خسارت‌دیده گلایه کرد.

وی اظهار کرد با وجود گذشت مدت زمان طولانی، مردم بین بانک‌ها، وزارت کشاورزی و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهوری اعتبارات مربوط به حوادث و خشکسالی را اعلام نکرده است.

"داریوش قنبری" عضو دیگر فراکسیون خط امام در مجلس نیز از عدم ارایه گزارش تحقیق و تفحص شرکت مخابرات در مجلس گلایه کرد.

نماینده ایلام در مجلس گفت: با وجود آنکه طبق آیین‌نامه داخلی مجلس مدت تحقیق و تفحص در مجلس شش ماه است اما یک سال از شروع تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات گذشته است.

قنبری با بیان اینکه ظاهرا کار تحقیق و تفحص به پایان رسیده ولی گزارش آن در مجلس قرائت نشده است.

وی با اشاره به لزوم حفظ شأن و جایگاه مجلس، اضافه کرد: برای جلوگیری از ایجاد شائبه معامله مجلس در این خصوص باید هرچه سریع‌تر دلیل عدم قرائت گزارش تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات در مجلس مشخص شود.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ