سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا که این دنیاى شما در دیده من خوارتر از استخوان خوکى است که در دست گرى باشد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 9:36 عصر
جمعیت همجنس‌بازان زن و مرد با حمایت مستقیم آمریکا و انگلیس موفق شدند مجوز سازمان ملل را برای فعالیت در این سازمان بین‌المللی اخذ کنند!
 کمیته بین‌المللی دفاع از حقوق همجنس‌بازان سه سال گذشته درخواستی ارائه کرده بود مبنی‌بر صدور مجوز برای این کمیته جهت شرکت در شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل.

پس از درخواست ماه گذشته همجنس‌بازان برای فعالیت در سازمان ملل، کمیته ویژه سازمان ملل در امور اعطای مجوز به سازمان‌های غیردولتی با رای مخالف مصر، روسیه و چین درخواست این گروه را رد کرده بود.

رویترز افزود پس از این بود که کشورهای غربی متعهد شدند و با تلاش بیشتر این تصمیم را به نفع همجنس‌بازان تغییر دهند.

بنابراین آمریکا، انگلیس و برخی کشورهای غربی شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل را که 54 کشور عضو آن هستند به رای‌گیری مجدد فراخواندند. این رای‌گیری روز گذشته (دوشنبه) انجام شد و کمیته دفاع از حقوق همجنس‌بازان با 23 رای موافق، 13 رای مخالف و 13 رای ممتنع حق فعالیت در سازمان ملل را به دست آورد!

از جمله کشورهایی که به این رای‌گیری رای مخالف دادند، چین، روسیه، مصر، عربستان سعودی، نیجریه، مالزی، پاکستان و ونزوئلا بودند و در مقابل کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس، کانادا، آلمان، برزیل و ژاپن رای موافق دادند.

رویترز در ادامه افزود که پس از تصویب این درخواست، «باراک اوباما»، رئیس‌جمهوری آمریکا از اولین کسانی بود که از این تصمیم استقبال و از آن ابراز خرسندی کرد.
بنابراین گزارش، باراک اوباما در این خصوص گفت: من از این تصمیم مهم که در راستای حفظ حقوق بشر است، استقبال می‌کنم!

رویترز نیز در پایان این گزارش نوشت: امروز با پیوستن کامل کمیته دفاع از حقوق هم‌جنس بازان زن و مرد، سازمان ملل متحد به مفاهیمی که بر اساس آن شکل گرفته است، بیشتر نزدیک شد [!].
در همین ارتباط، در ماه گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش کردند که بزرگ‌ترین راهپیمایی همجنس‌بازان در جهان، با حضور حدود 100 هزار نفر از همجنس‌بازان زن و مردم اسرائیلی‌ و با حمایت سران رژیم صهیونیستی در تل‌آویو برگزار شد.

این راهپیمایی که از سال 1998 در تل‌آویو برگزار می‌شود، کاملا با حمایت دولت این رژیم و به پشتیبانی شهرداری تل‌آویو برگزار می‌شود.

به گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتص، زیپی‌لیونی، وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در میان تجمع‌کنندگان سخنرانی و بر لزوم حمایت از همجنس‌بازان تاکید کرد و آن را در راستای ارز‌ش‌های انسانی دانست


لیست کل یادداشت های این وبلاگ