سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جوانمردى مهرآورتر از خویشاوندى است . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 89 تیر 31 , ساعت 7:48 عصر
 استاندار آذربایجان شرقی گفت: رئیس سازمان تربیت بدنی قول مساعد داده‌ تا زمینه کمک‌های مالی وزارت صنایع به تیم فوتبال تراکتورسازی را فراهم کند.

به گزارش  روابط عمومی تربیت‌ بدنی آذربایجان شرقی، احمدعلیرضا بیگی در آیین تودیع و معارفه مدیر‌عامل جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: آقای دکتر احمدی‌نژاد در سفرهای استانی به آذربایجان شرقی همواره به رشد و توسعه تیم فوتبال باشگاه تراکتورسازی تبریز تاکید داشته و فرمودند این تیم نه تنها در سطح ملی، که باید در سطح آسیا مطرح شود.
وی با اشاره به جایگاه تیم تراکتورسازی تبریز در جغرافیای آذربایجان بیان داشت: حضور این تیم در لیگ برتر و درخشش آن در این رقابت‌ها، شور و شعف خاصی در منطقه شمال ‌غرب به وجود آورد و مایه مباهات مردم منطقه شد.
بیگی اضافه کرد: به عنوان مسئول سیاسی و به نمایندگی از طرف دولت وظیفه دارم همانطور که به بخش صنعت، دانشگاه و دیگر بخش‌ها توجه می‌کنم به ورزش نیز به عنوان عامل تحرک جامعه عنایت کافی داشته باشم.
وی بیان داشت: تراکتورسازی به طریق اولی این ظرفیت را دارد که نام تبریز و آذربایجان را پرآوازه کند و با گذشت زمان، این ظرفیت بیش از پیش نمود پیدا می‌کند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به جلسه اخیر خود و مسئولان ورزش استان با رئیس سازمان تربیت‌ بدنی در تهران گفت: در این جلسه آقای سعیدلو قول مساعد دادند تا زمینه کمک‌های مالی وزارت صنایع به تیم فوتبال تراکتورسازی را فراهم کنند و این تیم نیز همانند دیگر تیم‌های زیر پوشش وزارتخانه مذکور از کمک‌های مالی آن برخوردار شود.
بیگی بازگشت تیم به زیرمجموعه کارخانه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با انجام این کار، تیم به اصل خود بازگشت و امیدواریم با حضور مدیر‌عامل جدید روند موفقیت‌های تیم تداوم یابد.
وی اضافه کرد: تا پیش از این، این تیم ریشه‌دار هیئت مدیره ثابتی نداشت و همواره مدیرعامل هیئت مدیره را انتخاب و معرفی می‌کرد اما هم‌اکنون این تیم با هیئت مدیره‌ای قوی و انتخاب مدیرعامل، درصدد رفع نواقص و مشکلات موجود است.
بیگی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی باید به فراتر از سطح ملی بیندیشد و با حضور در جام قهرمانی آسیا، نگاه و هدف خود را به رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی متمرکز کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ