سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که دوستی ندارد، اندوخته ای ندارد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 تیر 30 , ساعت 1:44 عصر
رئیس شورای شهر تبریز گفت: برای بانک خصوصی آذربایجان شرقی 200 میلیارد تومان سرمایه لازم است که هم اشخاص حقوقی و هم اشخاص حقیقی می‌توانند در آن سهام داشته باشند.

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: شرکت توسعه آذربایجان، موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیر و سازمان بازرگانی استان موارد و مسائل تاسیس این بانک را پیگیری می‌کنند.
وی ادامه داد: اشخاص حقیقی و شرکت‌های معمولی می‌توانند 50 درصد سهام بانک خصوصی آذربایجان را به خود اختصاص دهند و نیز موسسات عمومی نظیر شهرداری‌ها و شرکت‌های سهامی عام نیز می‌توانند 10 درصد سهم در بانک خصوصی داشته باشند.
دبیری افزود: موسسات و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی لازم نیست در ابتدا تمام آورده خود را به بانک خصوصی واریز کنند چرا که آنها تنها در اول 35 درصد آورده را باید به حساب بریزند و لازم نیست کل آورده را به حساب واریز کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: این کار از طرف ریاست جمهوری و بانک صادرات حمایت می‌شود به طوری که بانک صادرات می‌خواهد 35 درصد در بانک خصوصی آذربایجان سهم داشته باشد.
وی افزود: پس از موافقت رئیس‌جمهوری با تاسیس بانک آذربایجان شرقی باید قابلیت‌های استان و ظرفیت‌های موجود که می‌تواند در تولید و اقتصاد نقش مهمی داشته باشد، بررسی شود.
دبیری ادامه داد: تاسیس بانک خصوصی آذربایجان شرقی منبع خیر و برکت به استان خواهد بود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ