سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را به دست نیاورد، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 تیر 29 , ساعت 3:41 عصر

 

 فارس نوشت:

با توجه به درج آگهی پخش ویدئویی مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری در یک مجله، احتمال عدم پخش این پروژه در تلویزیون قوت بیشتری گرفت. علی‌رغم عدم اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف شبکه سه سیما و سازندگان مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ»، شواهد خبر از توزیع این سریال در شبکه نمایش خانگی کشور می‌دهد.

در حالی‌که سازندگان این سریال و مدیران شبکه سه در پاسخ به وضعیت این سریال سکوت اختیار کرده‌اند، امروز یکی از مجله‌ها (که گفته می‌شود نزدیک به تهیه‌کنندگان مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» است) در یک صفحه آگهی خبر از توزیع این سریال در شبکه نمایش خانگی داده است که به طور غیر رسمی اعلام می‌کند قرار نیست این سریال از تلویزیون پخش شود.

پیش از این معاون سیما، مدیر شبکه سه و مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه نیز در سخنانی اعلام کرده بودند که سریال «قهوه تلخ» بر اساس موازین تلویزیون ساخته نشده، ولی آنها تلاش می‌کنند تا شرایط را برای حضور مهران مدیری با سریال جدیدش در تلویزیون فراهم کنند.

«قهوه تلخ» 33 بازیگر اصلی دارد و داستان آن با بازی سیامک انصاری در نقش مورخ آغاز ‌شد. او در ابتدای داستان که در دنیای امروز می‌گذرد، یک فنجان قهوه تلخ می‌خورد و با خوردن آن به تاریخ سفر می‌کند. او در طول زمان به مورخی تبدیل می‌شود که در مرور خاطرات تاریخی خود، هربار دچار مسائلی می‌شود که این مسائل داستان‌های سریال را رقم می‌زند.

داستان‌های مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» توسط امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شده است و مهران مدیری در آن نقش یک تاجر ونیزی را ایفا می‌کند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ