سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طابع ـ مهر زننده بر دلها ـ به پایه ای از پایه های عرش آویخته است، پس هرگاه حرمتی شکسته شد و خطایی جاری گشت [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 89 تیر 27 , ساعت 11:35 صبح
 شهردار تبریز گفت: 75 درصد از برنامه‌های تبریز 90 اجرایی شده و برنامه 1405 تبریز نیز به صورت لایحه در آمده و شهرداری امیدوار است پس از تصویب شورای شهر به مرحله اجرا درآید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم افتتاح خیابان 24 متری شهید قوام لاله توسعه همگون و همه جانبه را از ویژگی‌های برنامه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز توصیف کرد و گفت: افتتاح خیابان «ایده‌لو» در شمالی‌ترین نقطه و افتتاح خیابان 24 متری شهید قوام لاله در جنوبی‌ترین نقطه شهر، گویای آن است که توزیع خدمات محله‌ای در شهر به صورت عادلانه صورت می‌گیرد.
وی با تاکید بر تعامل بین مدیریت شهری و شهروندان تبریز، اظهار داشت: توزیع خدمات محله‌ای در نقاط مختلف شهر به صورت عادلانه صورت می‌گیرد.
شهردار تبریز تصریح کرد: 75 درصد از برنامه‌های تبریز 90 اجرایی شده و برنامه 1405 تبریز نیز به صورت لایحه درآمده و شهرداری امیدوار است پس از تصویب شورای شهر به مرحله اجرا در آید.
نوین همچنین از افتتاح چند پروژه عمرانی در ماه شعبان امسال خبر داد و گفت: چند پروژه عمرانی به ارزش 220 میلیارد ریال طراحی شده و به زودی تقدیم شهروندان می‌شود.

* خیابان 24 متری شهید قوام لاله به بهره‌برداری رسید
طرح مسیرگشایی 24 متری شهید قوام لاله به همت شهرداری منطقه 3 تبریز به بهره‌برداری رسید.
این خیابان که در جنوب تبریز و در منطقه لاله واقع شده، 400 متر طول و 24 متر عرض دارد.
یعقوب انصاری شهردار منطقه 3 تبریز در آیین افتتاح این پروژه گفت: بیش از 75 باب ملک تجاری و مسکونی واقع در مسیر تملک شده و برای تملک آنها نیز افزون بر 25 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.
وی هزینه کل تملک، مسیرگشایی و اجرای این طرح را بیش از 30 میلیارد ریال ذکر کرد و از زحمتکشان اصلی اجرای طرح به ویژه سازمان خدمات موتوری شهرداری تبریز و یوسف قوام‌لاله مدیر عامل این سازمان تقدیر کرد.
یکی دیگر از پروژه های عمرانی و خدماتی که همزمان با افتتاح خیابان 24 متری شهید قوام لاله به بهره‌برداری رسید پارک آزادی بود که به مساحت یک و نیم هکتار و در تقاطع خیابان رسالت و آزادی تقدیم شهروندان این منطقه شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ