سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ستمکار را چنین سوگند دهید ، اگر بایدش سوگند دادن : که او از حول و قوت خدا بیزار است ، چه او اگر به دروغ چنین سوگندى خورد در کیفرش شتاب شود ، و اگر سوگند خورد به خدایى که جز او خدایى نیست در کیفرش تعجیل نبایست چه او خدا را یگانه دانست . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 تیر 25 , ساعت 4:31 عصر

 

 فارس نوشت:

فیلم سینمایی «افراطی‌ها» ساخته جهانگیر جهانگیری که از روز چهارشنبه 23 تیرماه در گروه آزاد اکران خود را آغاز کرده است، توانست در دو روز اول اکران 18 میلیون تومان بفروشد. نمایش فیلم سینمایی «افراطی‌ها» طی روزهای گذشته در شهرستان‌ها آغاز شده و در هفته آینده پس از افت فروش فیلم «هفت دقیقه تا پاییز»، سینمای سرگروه (آفریقا) نیز به سالن‌های نمایش دهنده این فیلم اضافه خواهد شد.

در «افراطی‌ها» به کارگردانی جهانگیر جهانگیری، اکبر عبدی، رضا شفیعی‌جم، فتحعلی اویسی، علی اوسیوند، ارژنگ امیرفضلی، یوسف صیادی، مجید سعیدی، امید میراعلایی، محمد سهرابی، مریم امیرجلالی، حدیث فولادوند، رزیتا حفیظ، آزاده مهدی‌زاده و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«افراطی‌ها» به ارتباطات روز چند جوان در زندان می‌پردازد که پس از آزادی هر یک درگیر اتفاقی نو در جامعه می‌شوند. این فیلم داستانی کاملاً طنز دارد و محصول مؤسسه فرهنگی هنری شکوفافیلم به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ