سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه عیب های نهانی را بکاود، خداوند از دوستی دل ها محرومش کند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 تیر 22 , ساعت 7:57 عصر
 فیلم سینمایی «راز موفقیت» به نویسندگی و کارگردانی عباس مرادیان با مضمون ورزشی، روز جمعه بیست‌و‌پنجم تیرماه کلید می‌خورد.

 فیلمبرداری این پروژه سینمایی طی، 40 جلسه و به طور کامل در همدان انجام می‌شود تا فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم همدان، آماده شود.
حمید لولایی، رضا ناجی، رامین ناصر نصیر، فلور نظری، غزاله جزایری، مجید شهریاری، علیرضا مظفری، آیدین ختایی، احمدرضا اسعدی و نیما نکیسا در این فیلم که در ژانر کودک و نوجوان قرار می‌گیرد، بازی می‌کنند.
این فیلم ورزشی اولین حضور نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم‌ملی و تیم‌های پاس و پرسپولیس در یک فیلم بلند سینمایی به شمار می‌رود. او در سال‌های اخیر در زمینه خوانندگی فعالیت‌هایی داشته است.
داستان این فیلم درباره بهروز نوجوانی است که برای به دست آوردن خواسته‌های خود مجبور است در تیم فوتبال مدرسه حضور یابد، اما این در حالی است که او از فوتبال چیزی نمی‌داند. تلاش بهروز برای ورود به تیم فوتبال و به دست آوردن جایزه اول مسابقات باعث اتفاقی کمیک می‌شود که ...
محمد باقر آشتیانی تهیه این فیلم را با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی بر عهده گرفته و سایر عوامل اصلی نیز عبارتند از: مجری طرح: سعید هاشمی، جانشین تولید: سید‌امیر سید ابراهیمی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: فروزان جلالی، دستیار تولید: مجتبی حاجعلی، طراح صحنه: مجید علی اسلام، طراح لباس: ونوس ابوذری، طراح گریم: بابک شعاعی، صدابردار: هادی افشار، مدیر تدارکات: رحیم بیابانی، مدیرحسابداری: حسن سعید، عکاس: علی حمید‌نژاد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ