سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدکاران، جز با همانندان خود، دوستی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 تیر 22 , ساعت 7:56 عصر
‌معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی اول آذر امسال در آلمان برگزار می‌شود.

 فرخ مسجدی بعد از ظهر امروز در جمع مدیران اقتصادی و تولیدی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت سیستم پنجره واحد اقتصادی و خدماتی در آذربایجان شرقی اظهار داشت: این سیستم ابتدا قرار بود در حالت فیزیکی راه‌اندازی شود و نماینده‌ای از هر سازمان و ارگان ارائه دهنده خدمات سرمایه‌گذاری در محل این دفتر حضور داشته باشد.
وی تاکید کرد: ورود به مرحله الکترونیکی در مرحله بعدی مورد توجه بوده است که در مجموع مراجعه فیزیکی هر سرمایه‌گذار به ادارات مختلف حذف و تنها مراجعه به دفتر پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری مورد نظر است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: این عملیات در مدت زمان مشخص و طبق برنامه‌ریزی باید صورت گیرد و مدیر کل امور اقتصادی آذربایجان شرقی اسامی دستگاه‌های را که با این پنجره واحد همکاری نمی‌کنند اعلام و موانع برطرف شود.

* همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی در آلمان برگزار می‌شود
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های تجاری و اقتصادی در حوزه بازرگانی اشاره کرد و گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی اول آذرماه سال‌جاری در آلمان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: تصویب قطعی زمان همایش بر عهده کار گروه است و فرصت خوبی برای حضور و نشان دادن فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به بحث بانکداری منطقه‌ای در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این بانک بر اساس موافقت ریاست جمهوری در استان تشکیل می‌شود.
وی افزود: ‌این بانک محدود به استان نیست و در کل کشور فعال است، اما هیئت موسس آن محدود به آذربایجان شرقی خواهد بود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: اقدامات لازم در مورد تعهدات هیئت موسس در حال انجام است و فرصت خوبی برای ورود تشکل‌های غیردولتی به این مجموعه است.

* تسهیلات ارزی در اختیار طرح‌های اقتصادی آذربایجان شرقی قرار می‌گیرد
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته با بانک‌های عامل در طرح‌های اقتصادی استان اظهار داشت: تسهیلات ارزی در اختیار طرح‌های اقتصادی آذربایجان شرقی قرار می‌گیرد و در همین راستا 2 میلیون یورو تسهیلات ارزی اختصاص می‌یابد.
وی با اشاره به جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: در این کار گروه تصمیم‌های مهمی در حمایت بانکی از تولید‌کنندگان و کارآفرینان صورت گرفته است.
مسجدی افزود: بانک صادرات آمادگی خود را برای حمایت از طرح‌های اقتصادی و تامین مالی این طرح‌ها اعلام کرده است.
مسجدی همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در منابع آبی و تامین آب شرب و صنعتی بر برنامه‌ریزی مسئولان آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی در این راستا تاکید کرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ