سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنهاترین تنهایی، همنشین بد است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 89 تیر 22 , ساعت 1:2 عصر
 دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: فردی به نام حسین 27 ساله به خاطر سرقت پرشیای سیاه رنگ «الناز ـ ب» دختر 26 ساله تبریزی را با اسلحه به قتل رساند.

موسی خلیل‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خانواده مقتوله با مراجعه به کلانتری 17 تبریز اعلام می‌کنند که دخترشان با پرشیای سیاه رنگ گم شده و به خانه نیامده است.
وی افزود: بعد از انجام اقدامات اولیه، ماموران نیروی انتظامی به پرشیای سیاه رنگی که پلاکش عوض شده بود، مشکوک شده و خودروی مزبور را بررسی می‌کنند، در این حین متوجه لکه‌های خون در ماشین می‌شوند که کارشناسان جنایی اقداماتی برای شناسایی نوع لکه‌های خون آغاز می‌کنند و قبل از وصول پاسخ با توجه به اطلاعات به دست آمده متهم دستگیر می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز ادامه داد: راننده ماشین پرشیای سیاه که مرد جوانی بود ابتدا منکر به قتل رساندن دختر جوان می‌شود، اما در ادامه اقرار می‌کند که او را به قتل رسانده است.
خلیل‌اللهی گفت: بنا به اظهارات قاتل وی در حوالی ساعت 13 در حال پرسه زدن در منطقه ولیعصر تبریز بود که مشاهده می‌کند دختر جوانی سوار بر پرشیای سیاه رنگ شده و کنار خیابان ایستاده است.
وی اضافه کرد: قاتل با اسلحه کوچکی (شاه‌کش) که در دست داشته به خودروی مقتوله نزدیک و اقدام به تهدید وی می‌کند که باید ماشین را تحویل دهی و اگر این کار را نکنی تو را خواهم کشت، اما دختر حرف‌های قاتل را باور نکرده و تهدید او را جدی نمی‌گیرد و در این حال قاتل با اسلحه به طرف سر دختر نشانه رفته و حرف‌های خود را تکرار می‌کند که با بی‌اعتنایی دختر به این تهدیدها قاتل با شیلک اسلحه خود از ناحیه سر دختر جوان را به قتل می‌رساند.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز ادامه داد: بعد از اینکه قاتل دختر را به قتل می‌رساند جسد را به حوالی پارکینگ استادیوم یادگار امام خمینی (ره) منتقل و در آنجا رها می‌سازد.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز با بیان اینکه این اتفاق صرفا با هدف و انگیزه سرقت رخ داده است، اظهار داشت:‌ قاتل از اهالی تبریز نیست و به سرقت یک دستگاه موتور سیکلت نیز اعتراف کرده و نامبرده اهل یکی از شهرهای استان اردبیل است.
گزارش فارس حاکی است، به دنبال هوشیاری مردم آذربایجان در ماه‌های اخیر به ویژه بعد از انتخابات که دشمنان را عاصی کرده است و آنان به دنبال انتقام‌گیری از مردم این خطه برآمده‌اند به طوری که هر خبر و حادثه‌ای کوچکی را با بزرگ‌نمایی می‌خواهند این منطقه از کشور ایران اسلامی را ناامن جلوه دهند. در این راستا، قتل فوق را به صورت گسترده و تبلیغات گسترده به پرسنل یکی از نهادهای انقلابی ربط دادند تا بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند البته این امر نشان از ضعف، ناامیدی و درماندگی آنان را نشان می‌دهد. حال آنکه قاتل سارق بوده و هیچ ارتباطی با نهادهای انقلابی ندارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ