سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کمترین حقى که از خداى سبحان بر گردن شماست این که از نعمتهاى او در راه نافرمانى‏اش یارى نباید خواست . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 89 تیر 21 , ساعت 10:34 صبح
 عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت:‌ بیش از هفت سال است که مجسمه‌ مشاهیر آذربایجان شرقی در انبارها خاک می‌خورند.

بهروز خاماچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: 14 مجسمه از علما و عرفا و شخصیت‌های تاریخی، فرهنگی و ادبی شهرستان تبریز و استان که ساخته دست استادان مجسمه‌ساز تبریز از جمله استاد احد حسینی است در انبارها خاک می‌خورند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه مجسمه‌ها هویت فرهنگی یک شهر را نشان می‌دهد، ادامه داد: با توجه به اینکه فصل تابستان است و همه اذعان دارند که مهمان‌های زیادی به علت خوبی آب و هوا به این استان و شهر تبریز سفر کرده‌اند انتظار داریم تا مسئولان مجسمه‌های این مشاهیر را در مکان‌های پر رفت و آمد شهر تبریز نصب کنند تا مردم با دیدن آنها به هویت تاریخی و فرهنگی تبریز پی ببرند.
خاماچی بیان داشت: در حال حاضر در سطح شهر تبریز مهمان‌هایی از اقصی نقاط کشور به این شهر آمده‌اند اما در صحبت‌هایی که با آنها داشتم بیشترشان گلایه می‌کردند که در این شهر به این بزرگی دو حمام وجود ندارد که برای نظافت و استحمام به آنجا مراجعه کنیم.
وی از مسئولان مربوطه خواست تا حداقل چند مورد از حمام‌های سطح شهر تبریز را در سحرگاهان برای مسافران باز بگذارند تا آنهایی که به شهر تبریز می‌آیند در صورت نیاز از آنجا استفاده کنند..



لیست کل یادداشت های این وبلاگ