سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ـ در آنچه به علیّ سفارش کرده است ـ : ای علی! خواب دانشمند برتر ازعبادت عابد است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 89 تیر 20 , ساعت 4:40 عصر

به همت سازمان عمران شهرداری تبریز بهره برداری از جاده دسترسی استادیوم هفتاد هزار نفری یادگار حضرت امام (ره) با عنوان خیابان جوان آغاز شد. 

 
  
  علیرضا نوین شهردار تبریز در مراسم بهره برداری از این جاده دسترسی با اعلام این که شهرداری تبریز به میمنت بعثت پیامبر اکرم (ص) بالغ بر 20 میلیارد ریال پروژه و طرح عمرانی خدماتی را به مرحله بهره برداری رسانده است گفت: بهره برداری از آخرین قطعه طرح ساماندهی مهرانه رود، اجرای طرح نورپردازی جدید زیرگذر صاحب الامر، آغاز سومین جشنواره تابستانی تبریز و بهره برداری از جاده دسترسی استادیوم هفتاد هزار نفری از جمله این پروژه هاست.

وی هدف از اجرای این جاده را حل مشکل تردد و رفت و آمد شهروندان و هواداران فوتبال به این استادیوم و تسهیل تردد آنان اعلام و خاطرنشان کرد: دیگر شایسته تبریز و فوتبال این شهر نیست که با وجود داشتن دو تیم پرطرفدار در لیگ برتر، تماشاگران آن با مشکل تردد و دسترسی به استادیوم مواجه باشند و شهرداری تبریز بر همین اساس و به منظور تسهیل تردد شهروندان نسبت به احداث این جاده اقدام کرده است.

وی با اشاره به تعامل و همکاری تنگاتنگ موجود میان مدیرکل تربیت بدنی استان با شهرداری از آمادگی کامل شهرداری تبریز برای همکاری هرچه بیشتر با این اداره کل در رفع نواقص و حل مشکلات ورزشگاه یادگار امام (ره) خبردادو گفت: شهرداری تبریز آماده است در صورت تخصیص اعتبارات مناسب از سوی شرکت تجهیز و نوسازی اماکن ورزشی سازمان تربیت بدنی، نسبت به رفع نواقص و حل مشکلات این ورزشگاه اقدام لازم را انجام و در روند امور تسریع کند.

شهردار تبریز در پایان سخنان خود افزود: برای احداث این خیابان که به طول 1100 و عرض 35 متر توسط سازمان عمران اجرا شده بالغ بر 11 میلیارد ریال هزینه گردیده است.

به گزارش ایسنا، شروین اسبقیان مدیرکل تربیت بدنی استان نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات و تلاش های شهردار تبریز در راه عمران و آبادانی شهر به ویژه ایجاد زیرساخت های توسعه ورزش در این شهر گفت: انصافا تلاش ها و خدمات ارایه شده از سوی شهرداری تبریز طی این مدت چه در حوزه ایجاد زیرساخت های ورزش همگانی، چه در حوزه ایجاد و توسعه سرانه ورزشی و چه در امر افزایش نشاط اجتماعی قابل تقدیر است.

وی در عین حال پاسخگویی به مطالبات ورزشی شهروندان را وظیفه اداره کل تربیت بدنی برشمرد و افزود: با رویکردی که شهرداری تبریز در امر توسعه زیرساخت های ورزش دارد ما نیز تمام تلاش خود را برای همکاری در ای بخش به کار خواهیم گرفت.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ