سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل دفتر اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 89 تیر 17 , ساعت 9:40 عصر
در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نظامنامه اجرایی برنامه پنجم توسعه آذربایجان شرقی که توسط معاونت برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان شرقی تهیه شده بود، مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بعد‌‌از‌ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نظامنامه اجرایی برنامه پنجم توسعه استان که توسط معاونت برنامه‌ریزی استانداری تهیه شده بود مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد از مردادماه شوراهای سه گانه تولیدی، اجتماعی و فرهنگی و زیربنایی 17 و کمیته‌های زیرمجموعه شوراها همچنین کمیته‌های فرابخشی نسبت به تشکیل جلسات براساس شرح وظایف تعیین شده اقدام کنند.
محمد اشرف‌نیا معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه این نشست عملکرد نتایج ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در اجرای پروژه‌های ملی و استانی در سال 1387 را اعلام کرد.
وی گفت: نتایج ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان‌های کشور با توجه به شش شاخص (درصد تحقق خاتمه پروژه‌ها، کیفیت اجرا، دستیابی به اهداف یک ساله، مدت اجرا، روش ارجاع کار و نحوه اجرا) نشانگر این بوده که استان آذربایجان ‌شرقی با کسب امتیاز کل 83.3 رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داده است.
اشرف‌نیا افزود: نتایج ارزشیابی عملکرد استانداری‌های سراسر کشور نشان می‌دهد که استانداری آذربایجان ‌شرقی با کسب 86.3 امتیاز در مقایسه با استانداری‌های سطح کشور در رتبه نخست قرار گرفته است.
وی همچنین اظهار داشت: در ارتباط با پروژه‌های ملی، استان آذربایجان‌ شرقی به لحاظ حجم اعتبارات دریافتی در پروژه‌های ملی در ردیف نخست قرار داشته است.
گزارش فارس حاکی است برقی کردن راه‌آهن تبریز آذرشهر، توسعه فرودگاه بین‌المللی تبریز، توسعه و بهسازی شبکه آب کلانشهر تبریز و تشکیل کمیته هماهنگی حفاری روستایی در سطح شهرستان‌ها از جمله موارد مصوب پیشنهادی کارگروه امور زیربنایی استان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ