سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است . حکمت را فرا گیر هر چند از منافقان باشد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 89 تیر 16 , ساعت 4:40 عصر
 رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان ‌شرقی گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی یک شرکت هرمی در تبریز متلاشی و اعضای چهار نفری آن دستگیر شدند.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، رحمان ایمان‌نژاد افزود: در پی اطلاع از فعالیت مشکوک عده‌ای از افراد در قالب یک شرکت تجاری در یکی از مناطق تبریز مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با تشکیل اکیپ ویژه اقدام به کنترل نامحسوس فعالیت‌های این شرکت کردند.
وی ادامه داد: پس از چند روز مراقبت‌های ویژه، اطلاع حاصل شد که اعضای شرکت مذکور اقدام به انجام تبلیغات گسترده در راستای اعطای وا‌م‌های بلندمدت کم‌بهره کرده‌اند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان ‌شرقی افزود: این شرکت توانسته بود چند نفر از همشهریان را اغفال کرده و پس از جمع‌آوری مبالغ هنگفت که به عنوان ودیعه دریافت می‌شده، شرکت را تعطیل کرده و از محل متواری شده‌اند.
ایمان‌نژاد در ادامه تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی سریع به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با انجام عملیات کنترلی نامحسوس و غافلگیرانه، مدیر عامل شرکت مذکور زمانی که به قصد جمع‌آوری اسناد وارد شرکت شده بود، دستگیر شد.
وی گفت: متهم در ادامه به منظور انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی انتقال داده شد و در بازجویی‌ها ضمن قبول اتهام وارده به هویت همکاران خود اعتراف کرد.
ایمان‌نژاد خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران محل اختفای سه نفر همدست وی شناسایی شد و پس از اخذ مجوز قضایی به صورت غافلگیرانه دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان ‌شرقی اعلام داشت: هر چهار متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ