سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا دانشمند باش یا دانشجو یا شنونده و یا دوستدار و پنجمی مباش که هلاک می گردی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 89 تیر 15 , ساعت 7:19 عصر
جلوگیری از گندیدن برخی از جوانان ایرانی
طنز

 

 شکیبا، شهرام  - جوابیه - روزنامه محترمه خبر، ما و مشاوران امینمان و شاعرانمان و یاورانمان و همسایگانمان و بادمجانیان دور قابهایمان چینیانمان، هم الان در تهران بدین‌ نتیجه افکارمان منتج گردیدیم که این جوابیه را از خودمان صادر نموده بدهیم دستور بدهند چاپ کنید.

دیروز خامدستی مغرض خنج بر چهر پرمهر ماه منظر از هر نظر طرح ما کشیده و از حریم حیا پا کشیده و برای دشمنان هورا کشیده و از فراز بروج دروج پراکنده است بوده باشد می‌باشد شد گردید. وی قدر استاد ندانسته و به نهجی ناشایسته آنچه نباید بایسته را شکسته بسته به هم بسته و روی استاد خسته که البت شکر خورده از دسته.

طرف عوض دُر خزف سفته و گفته که چرا رونمایی می‌گردد خواهد است از مدل مو. در جواب حرف بی‌حساب این خامدست لاکتاب باید فرمود: اخوی مگر نخوانده‌ای به دو اوین‌های گذشتگان که: ماهی از سر گَنده گردد، نی زِدُم؟!

اگر اهل شباب این مرز و بوم فیروزه‌فام از سر بگندند آبش به آسیاب ایرانیان می‌ریخته شود است تا فارسی وانیان؟ ای دیو دروج دم درکش و بدان که می‌دهیم چوب در آستین‌ت کنند که در آن صورت ساده نمی‌توانی زیست و نخواهی فهمید کار کیست و اگر هم بتوانی زیست واقعاً با آن وضع نام آن زیست زندگی‌ست؟ حقا که نیست. ضمناً می‌دانی که منظور از آستین چیست؟ حواست جمع باشد است بود باشد می‌باشد گردد، از بس که ما باسواد می‌باشیم است بوده گردیده شده باشد.

والسلام

شد تمام

این کلام

***

به محض وصول نامه فوقانی فی‌الفور متحول شدم. لذا به سرعت سراغ خبرگزاری مهر رفتم و عکس‌های رونمایی مدل‌های موی سر مورد تأیید را برداشتم تا برایتان چاپ کنم. ضمناً عکس‌های دیروز اساساً تکذیب می‌شود.

 

مدل موی ایرانی رونمایی

بانوی ایرانی حین رونمایی از موی ایرانی. خود ایشان هم هیجان زده و ذوق‌زده است. در این لحظه بزرگ تاریخی همگان ذوق‌ کرده باید گردد.

 

مدل موی ایرانی رونمایی

 دست بانوی ایرانی در حال نشان دادن موی ایرانی. این لحظه باشکوه را به طور کلی به همه تبریک عرض باید گردد.

 

 

 

مدل موی ایرانی رونمایی

 بانوی ایرانی شادمان از نمایش موی ایرانی که اصلاح باید گردد.

 

 

مدل موی ایرانی رونمایی

 1- جوان ناهنجار در حال بهنجار کردن.

2- جوان ناهنجار سابق و بهنجار کنونی که همه جوانان مثل وی اصلاح باید گردد.

 

 

 

مدل موی ایرانی رونمایی

 

 1- همان

2- همان

3- سر جوان الگوی جدول‌بندی شده ایرانی از بابت مو به طور کلی در بدن که امید است همه مانند او تغییر و جدول‌بندی باید گردد.

 

 

 

مدل موی ایرانی رونمایی

این است رسیدن به لحظات بزرگ و باشکوه که تکرار باید گردد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ