سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آزرمگین و پوشیده رادوست دارد . پس هرکس از شما غسل کرد، خود را بپوشاند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 89 تیر 14 , ساعت 6:7 عصر
 مدیر اجرایی طرح احداث قطار شهری تبریز گفت: سازمان قطار شهری تبریز رکورد سگمنت‌گذاری تونل‌های قطار شهری کشور را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش  روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد نبئی اظهار داشت: سازمان قطار شهری تبریز طی سه ماه گذشته با تغییر رویکردهای مدیریتی و رفع برخی چالش‌های موجود، به توفیقات چشمگیری در حوزه ساخت، برگزاری مناقصات، جذب اعتبارات ملی و نیز پیشرفت مراحل اجرایی مترو دست پیدا کرده که از آن جمله می‌توان به برگزاری بزرگ‌ترین مناقصه عمرانی شمال‌ غرب کشور در این پروژه و نیز دستیابی به رکورد سگمنت‌گذاری در مسیر تونل‌های قطار شهری تبریز اشاره کرد.
وی با اشاره به جزئیات این رکوردشکنی گفت: پیش از این رکورد سگمنت‌گذاری تونل‌های مترو با اجرا و نصب 240 رینگ در اختیار قطار شهری شیراز بود که در حال حاضر شهرداری تبریز با ثبت رکورد سگمنت‌گذاری 262 رینک در روز، رکورددار کشور به شمار می‌رود.
نبیی، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در متروی تبریز طی ماه‌های گذشته خاطرنشان کرد: بررسی و تعیین تکلیف صورت وضعیت پیمانکاران، حسابرسی اسناد مالی معوقه، رفع ایرادات و اشکالات موجود در برخی پیمان‌ها و قراردادها، جذب 310 میلیارد ریال اعتبار دولتی، انجام افزون بر 410 میلیارد ریال کار عمرانی در بخش‌های مختلف مترو، پیگیری و رفع مشکل دستگاه‌های حفاری تونل‌ها، برگزاری بزرگ‌ترین مناقصه عمرانی شمال غرب کشور در حوزه مترو و خارج ساختن پروژه عظیم قطار شهری تبریز از رکود قبلی از جمله مهم‌ترین اقدامات و توفیقات این سازمان طی ماه‌های اخیر بوده است.
وی، از حمایت‌های شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر در پیشبرد مراحل اجرایی مترو طی این مدت قدردانی و ابراز امیدواری کرد در سایه همین حمایت‌ها روند اجرایی مترو تبریز و نیز جذب و اختصاص اعتبارات دولتی و شهرداری در این پروژه تسریع و تسهیل شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ