سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن کس که بی دانش دست به کاری زند بیش از آنکه اصلاح کند تباه می سازد [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 89 خرداد 29 , ساعت 3:45 عصر
استیلی:حضور دستیارانم قطعی نشده است /سعی می کنم استخوان بندی تیم را حفظ کنم
 

 استیلی می گوید که دوست دارد همراه با شاهین به افتخارات بزرگی برسد.

«در اکثر پست‌ها نیاز به بازیکن جدید داریم اما تلاش می‌کنیم استخوان‌بندی شاهین در فصل قبل حفظ شود.»حمید استیلی پس از ورود به شهر بوشهر این را گفت و ادامه داد«پس از انعقاد قرارداد داخلی با شاهین، امروز برای عقد قرارداد رسمی با شاهین و بررسی امکانات باشگاه به بوشهر آمدیم. تعدادی از بازیکنان مورد نظر را با مدیر عامل باشگاه صحبت کردیم که جذب شوند ضمن اینکه پس از انعقاد قرارداد تا 10 روز آینده در بوشهر تمرین می‌کنیم و بعد از آن اردوی 10 روزه ترکیه را در پیش داریم. در اردوی ترکیه دو بازی دوستانه تدارک دیده شده و پس از برگشت به ایران در یکی از شهرستان‌ها نیز اردوی کوتاهی خواهیم داشت و آخرین اردوی ما قبل از آغاز مسابقات در بوشهر خواهد بود.»

 

استیلی ادامه صحبت هایش را به جذب بازیکنان ربط می دهد و می گوید که دو بازیکن خارجی هم به جمع آنها اضافه خواهد شد« در تمام پست‌ها به بازیکنان قوی نیاز داریم اما استخوان بندی شاهین را حفظ می‌کنیم. دو گزینه خارجی مد نظر است اما قبل از آن بازیکنان داخلی مورد نظر را جذب می‌کنیم. ما می‌توانیم شش بازیکن لیگ برتری را جذب کنیم که تاکنون صادق کرمی به شاهین ملحق شده و در پست های دروازه‌بان، مدافع وسط دفاع کنار و فوروارد نیز بازیکنانی را نیاز داریم. چون بازی‌های لیگ یک ششم تیر به پایان می‌رسد، بعد از این تاریخ در مورد انتخاب گزینه‌های مورد نظر از لیگ یک تصمیم می‌گیریم.
همیشه در تلاش برای رسیدن به بهترین مقام‌ها بوده‌ام. امسال هم تلاش می کنم تا با شاهین به افتخارات خوبی برسم»

سرمربی شاهین از هدفش برای آمدن به شاهین می گوید و ادامه می دهد« با این هدف به شاهین آمدم که تیم خوبی را برای فصل جاری آماده کنم، هر چند زمان کمی دارم اما با حمایت مردم و رسانه‌ها و پیشکسوتان تلاش می‌کنم بهترین تیم را روانه مسابقات کنم.

در مورد کادر فنی هم باید بگویم که کادر فنی هنوز نهایی نشده و فعلا آقایان عزیزیان، حسینی نسب و کامیاب در ترکیب هستند، ضمن اینکه آقای صالح نیا به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند در کادر فنی شاهین حضور یابد. از مربیان بوشهری نیز در کادر تیم برای تغذیه و روانشناسی بازیکنان استفاده می‌کنیم.»

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ