سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد که نوشتن یهود را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]
 
چهارشنبه 89 خرداد 26 , ساعت 4:56 عصر
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: در صورتی که استانداری با تامین نیازهای سخت‌افزاری قول مساعد دهد آمادگی کامل برای راه‌اندازی مرکز IVF و دیگر مسائل مربوطه را داریم.

به گزارش  جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، نجف قراچورلو امروز در مراسم افتتاحیه پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی اظهار داشت: گروه پژوهشی اقتصاد و توسعه در پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی ایجاد می‌شود.
وی اضافه کرد: نخستین گروه پژوهشی در جهاد دانشگاهی استان در سال 80 آغاز به کار کرد و ما امروز شاهد فعالیت جهادگران استان در چهار گروه پژوهشی جامعه‌شناسی توسعه، برنامه‌ریزی منطقه‌ای، مدیریت استراتژیک، مدیریت صنایع و اقتصاد توسعه هستیم.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی همچنین گفت: موافقت ایجاد گوه پژوهشی اقتصاد توسعه را نیز دریافت کرده‌ایم که در سال‌جاری این گروه پژوهشی فعالیت خود را آغاز کرده است.
قراچورلو با اعلام اینکه افتتاح این پژوهشکده نوید خوبی برای توسعه بیش از پیش استان است، افزود: این پژوهشکده می‌تواند اتاق فکر دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های برنامه‌ریزی و توسعه باشد.
وی افزود: این پژوهشکده که فعالیت‌های ابتدایی خود را از سال 1380 آغاز کرده بود، در سال گذشته موافقت اصولی آن دریافت شد تا به طور رسمی به فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی خود ادامه دهد.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، هدف اصلی از ایجاد این پژوهشکده را پیگیری مسائل و مشکلات دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی بیان کرد و اظهارداشت: امیدواریم با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مختلف اجرایی بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های علمی این نهاد، پژوهش‌های عمیق علمی برای رفع معضلات کنونی کشور انجام دهیم.
قراچورلو، مهندسی صنایع و مدیریت صنعتی (انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی، ‏اجرای دوره‌های آموزشی و تخصصی مثل 6 ‏sigma‏)‏، جامعه‌شناسی توسعه (انجام طرح‌های پژوهشی و دوره‌های تخصصی)‏، مطالعات منطقه‌ای، مدیریت استراتژیک‏ و ژنتیک انسانی از گروه‌های آموزشی جهاد دانشگاهی استان بیان کرد.
وی، آزمایشگاه پاتوبیولوژی‏، آزمایشگاه ژنتیک پزشکی و مرکز مشاوره ژنتیک‏، مرکز تخصصی طب کار‏، مرکز مطالعات شهری ‏و واحد اشتغال و کارآفرینی ‏را از دیگر مراکز خدماتی جهاد دانشگاهی عنوان کرد.
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی همچنین در رابطه با احداث شعبه ای از پژوهشکده رویان در تبریز نیز گفت: ایجاد این پژوهشکده اهتمام جدی مسئولان را می‌طلبد و برای تامین زیرساخت‌های آن نیازمند حمایت جدی استانداری هستیم.
وی تاکید کرد: در صورتی که استانداری آذربایجان شرقی در رابطه با تامین نیازهای سخت‌افزاری قول مساعد بدهد ما آمادگی کامل برای راه‌اندازی مر کز IVF و دیگر مسائل مربوطه را در تبریز و استان آذربایجان شرقی داریم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ