سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادری با بدکاران، از بزرگ ترین حماقت هاست. [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 92 اسفند 11 , ساعت 7:55 صبح

به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی ، طی مراسم باشکوهی تعدادد 120 نفر از دانش آموزان دختر مدارس ابتدائی شهید پرویزی ، شهید نامجو و راه نخبگان ، جشن تکلیف و رسیدن به مقام عبودیت و بندگی را گرامی داشتند. در این مراسم که با حضور آقای پور شریف رئیس اداره ، اعضای انجمن اولیا و مربیان ، خانواده معظم شهداء و اولیای دانش آموزان در سالن شهید محلاتی برگزار شد، آقای پور شریف رئیس اداره طی سخنانی  با اشاره به فرمایش حضرت  علی(ع)  ، گفتند: حق فرزند بر والدین این است که نام نیکو برایش انتخاب ، خوب تربیت و به او علم و قرآن بیاموزد.

تعلیم به موازات آن تربیت صحیح اسلامی تا انسانها درستکار و رستگار شوند . تربیت دراسلام شامل ابعاد جسمانی ، عاطفی و عقلانی و معنوی شخصیت فرد می شود که اسلام همه جوانب شخصیت انسان را تربیت می کند .

مسلمانی که به وظایف دینی خود عمل کند ، بنده صالح ، خالص و مطیع پروردگار بوده و انسان کامل است ، انسانی که مقامش از فرشتگان هم بالاتر است و اظهار نمودند که شما دانش آموزان عزیز که پاک ، اهل ایمان و سالم ، که عاشق نماز و قرآن و اسلام هستید و اینکه توفیق یافته اید مخاطب فرمان خدا باشید و دستورات خداوند تبارک و تعالی را اجرا نمائید خوشحال هستیم و تبریک عرض می کنیم . شما گل های معطر باغ ایمان و قرآن که در بوستان انقلاب اسلامی و درکشور امام زمان (عج) و نائب برحقش مقام عظمای رهبری ، دردامن پدران و مادران متعهد و مومن رشد کرده اید .شیرین ترین لحظه نورانی است که شما عزیزان به استقبال تکلیف خدائی

 می روید.

امیدواریم که مایه افتخار ایران اسلامی و عزت و ابروی پدر و مادر خود باشید .و ادامه راه شهدای بزرگوار را سرلوحه زندگی خودتان قرا ردهید .ان شاء الله

درادامه هدایائی به رسم یادبود به همه دانش آموزان شرکت کننده اهداء  گردید و نماز جماعت به امامت حاج آقای خلیلی اقامه گردید.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ