سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند آن است که از فراگیری دانش ملول نگردد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 89 اسفند 19 , ساعت 10:22 صبح

درخت کاری در خسروشهر

بنا به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه خسرو شهر ، بمناسبت بزرگداشت روز درختکاری طی مراسمی با حضور بخشدار ، رئیس جهاد کشاورزی ومعاون آموزشی منطقه درهنرستان فنی و حرفه ای نمونه دولتی شهید باکری خسروشهر بصورت نمادین نهال کاری شد.

در این مراسم حاج آقا موسوی بخشدار خسروشهر با اشاره به ضرورت حفظ منابع طبیعی گفت :توجه به این مساله نباید به یک هفته محدود شود بلکه باید در طول سال و با همت مضاعف مورد توجه قرار گیرد. در ادامه آردی رئیس جهاد کشاورزی خسروشهر با تشکر از مسئولین برنامه گفت :دولت برای حفظ آبهای زیر زمینی تسهیلات خاصی برای آبیاری قطره ای در نظر گرفته است و از دانش آموزان خواست به عنوان سفیر و پیام رسان ،مسئولین را در حفظ منابعطبیعی (آب ، مراتع و خاک )یاری نمایند .

درخت کاری در خسروشهر

در ادامه داوری معاونت آموزشی آموزش و پرورش خسروشهربا اشاره به اهمیت حفظ درخت از دیدگاه اسلام   و ائمه معصومین (ع)  گفت :خداوند در قرآن کریم در آیات متعدد ازدرخت زیتون و نخل نام برده و پیشوایان دینی ما در طول زندگی خود با حفر چاه و ایجاد قناتُِ باغهای خرما و ... ایجاد کرده اند. وی در ادامه افزود : شما دانش اموزان مسئولیت سنگینی بر عهده دارید که با دانش اندوزی و دستیابی به علوم جدید و استفاده از انرژی های نوین در ایجاد محیطی سالم تلاش نمائید . در ادامه در محوطه هنرستان نهال غرس گردید



لیست کل یادداشت های این وبلاگ