سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که در کار کوتاهى ورزید دچار اندوه گردید ، آن را که از مال و جانش نصیبى از آن خدا نیست خدا را بدو نیازى نیست . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 اسفند 6 , ساعت 12:24 عصر

زیتون خسروشهر

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با حمایت مالی این بانک از 13 طرح بزرگ کشاورزی با سرمایه گذاری یکصد میلیارد ریال در سالجاری بهره برداری شد.

داود برنج فروش آذر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این طرح ها برای 282 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.
وی کارخانه تولید عصاره مالت چهار میلیون لیتری در بستان آباد، پرورش بوقلمون پنج هزار قطعه ای در ترک، تولید سرکه و زیتون خوراکی یک هزار و 320 تنی در خسروشهر، فرآورده های لبنی سه هزار و 640 تنی ملکان، دو طرح بسته بندی فرآورده های گوشتی باتولید چهار هزار تن در تبریز و آذرشهر و تولید سنگ های تزئینی در آذرشهر از جمله طرح های تبدیلی به بهره برداری رسیده بانک کشاورزی در سالجاری برشمرد.
وی دیگر طرح های به بهره برداری رسیده استان آذربایجان شرقی تحت پوشش مالی بانک کشاورزی را طرح مزرعه تولید قارچ دکمه ای 226 تنی در میانه ، سیلوی گندم 50 هزارتنی هشترود ،گاوداری شیری 200 راسی هادیشهر ، گاو داری یکصد راسی سراب و طرح مرغداری 30 هزار قطعه ای ملکان ذکر کرد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ