سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، خونخواهِ [بحقّ] است و خونخواهی [بحق] را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 89 بهمن 24 , ساعت 11:17 صبح

 

  

اسفهلان خسروشهر
رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: احتمال خشکسالی و نیز پسروی روز به روز آب دریاچه ارومیه افزایش پیدا کرده است.
 مسعود محمدیان که به مناسبت دهه فجر در جمع مردم روستای «اسفهلان» شهرستان خسروشهر شرکت کرده بود، با اشاره به اینکه پسروی آب دریاچه ارومیه وظیفه خادمان مردم را در سنگر جهاد کشاورزی بیش از گذشته سنگین‌تر کرده است، اظهار داشت: خشک شدن سطح وسیعی از دریاچه ارومیه مدیران این سازمان را وامی‌دارد تا الگوی کشت کشاورزی در حاشیه دریاچه تغییر یابد چنانچه توصیه به کشت پسته و زعفران در این راستا صورت گرفته است.

او با اشاره به خشکسالی احتمالی به دلیل کاهش بارندگی‌های پاییزه افزود: باید ضمن مهار آب‌های سطحی و استفاده بهینه از آنها، بهره‌برداری از آب‌های زیرزمینی را نیز از آبیاری غرقابی به سمت آبیاری مدرن و تحت فشار سوق دهیم.

محمدیان با اشاره به اینکه این سازمان به مشکلات دامداران و کشاورزان اشراف کامل دارد، اظهار داشت: این مشکلات حل نمی‌شود مگر با همراهی و همگامی مردم با مدیران و خدمتگزاران آنان در سازمان جهاد کشاورزی که امیدواریم با همفکری و همکاری یکدیگر بر همه مشکلات این بخش فائق آییم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مدیران نظام اسلامی، جزیی از توده عظیم مردم و خادمان بی‌منت مردم صبور، انقلابی و جهادگر استان هستند، افزود: دفتر بنده، همکاران و مدیران سازمان همواره به روی همه مردم به خصوص کشاورزان عزیز باز بوده و مفتخریم که در یک نظام اسلامی توفیق خدمتگزاری به چنین مردمی نصیب ما شده است.

محمدیان با اشاره به اختصاص تسهیلات مختلف مالی برای بهبود وضعیت دامداری‌ها و کشاورزان گفت: ما مدیران مدیون این مردم بوده و ملت ولی‌نعمتان ما هستند از این رو رسالتی جز خدمت به مردم برای افزایش درآمد و بالا بردن رفاه و تأمین امنیت غذایی آنان نداریم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ