سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدانید که از جمله بلاها درویشى است و سخت‏تر از درویشى بیمارى تن ، و سخت‏تر از بیمارى تن بیمارى دل . بدانید که از نعمتها فراخى مال است و بهتر از فراخى مال ، درستى تن و بهتر از درستى تن ، دل از گناه محفوظ بودن . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 بهمن 22 , ساعت 4:53 عصر

تظاهرات خسروشهر

امسال مراسم راهپیمائی 22 بهمن ماه در خسروشهر در حال وهوایی خاصی برگزار شد به نسبت سالهای گذشته جمعیت زیادی شرکت کرده بودند تا با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند شعار غالب شرکت کنندگان مرگ بر آمریکا وانگلیس بود راهپیمایی کنندگان از مقابل مسجد مالک اشتر شهر تا میدان ساعت واز میدان ساعت تا مسجد امام حسین (ع) برای شرکت در نماز جمعه در حرکت بودند در این راهپیمائی پلاکاردهایی از مدارس ودانشگاه های شهر وهمچنین از حوزه علمیه وروستاهای حومه شهر به چشم می خورد باوجود سردی هوا وبارش برف در این روز شور ونشاط  شرکت کنندگان بی نظیر بود.  

مردم خسروشهر امروز با در دست داشتن تصاویر امام امت، مقام معظم رهبری و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی و پارچه نوشته‌ها با سر دادن شعارهای ملت ایران ملتی خدایی است بیزار از تفرقه و جدایی است، تنها ره عزت ما همین است درخواست ما محو منافقین است، ما ملتی همیشه سرفرازیم دشمن طمع کند، بر او بتازیم و وصیت تمام شهیدان پیروی از رهبری است و قرآن بر ادامه دادن راه شهدا و امام راحل و دفاع از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ