سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را از کسی پنهان بدارد یا برآن به عنوان پاداش مزد گیرد، هرگز آن دانش به وی سودی نرساند . [امام سجّاد علیه السلام]
 
یکشنبه 89 بهمن 17 , ساعت 11:6 صبح

 


 

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان خسروشهر از افتتاح ساختمان جدید این مرکز علوم اسلامی در سال آینده خبر داد.


خانم سمندری، مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان خسروشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: ساختمان جدید این مرکز علوم اسلامی در زمینی به مساحت 2 هزار و 650 مترمربع در داخل شهر احداث می شود.

وی خاطر نشان کرد: زمین این ساختمان از سوی یکی از خیرین منطقه اهدا شده که عملیات احداث نیز با مساعدت خیرین و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور در حال پیگیری است.

سمندری تصریح کرد: ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران شهرستان خسروشهر هم اکنون با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است که پیش بینی می شود که اوایل سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نام نویسی از علاقه‌مندان به تحصیل در مدرسه علمیه خواهران شهرستان خسروشهر از دوم بهمن آغاز شده و تا 21 بهمن ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان خسروشهر ادامه داد: ظرفیت پذیرش برای نیم سال دوم تحصیلی سطح دو 30 طلبه است که پس از آزمون ورودی و مصاحبه علمی مشغول به تحصیل خواهند شد.

سمندری خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ‌2664503 0412 تماس بگیرند و یا به نشانی خسروشهر، خیابان امام خمینی(ره) روبه‌روی پمپ بنزین ساختمان مدرسه علمیه خواهران مراجعه کنند./



لیست کل یادداشت های این وبلاگ