سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمرانیها میدانهاى مسابقت مردان است . [نهج البلاغه]
 
جمعه 89 مهر 30 , ساعت 10:17 صبح
فعالیتهای فرهنگی و تربیتی در فضائی جدید قوت می گیرد.




بنا به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خسروشهر ،در سالروزمیلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک هدایت و امامت صادق آل محمد امام علی ابن موسی الرضا (ع)کانون فرهنگی تربیتی ولی عصر (عج) خسروشهر با حضور سرپرست معاونت پرورشی وتربیت بدنی اداره کل ،معاونت پشتیبانی و مهندسین ناظر اداره کل نوسازی وتجهیز مدارس استان ، مسئولین منطقه و مدیران مدارس افتتاح شد.

در مراسم افتتا حیه آقای امیر حقیان رئیس اداره آموزش و پرورش با تبریک ولادت حضرت امام رضا (ع) از تمامی دست اندرکاران امر احداث کانون ،تشکر و قدردانی کرد .در ادامه با اشاره به اهمیت فعالیت کانونها در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و کشف استعداد های انها گفت : امیدواریم با برنامه ریزی و ایجاد فرصت لازم برای همه دانش آموزان از فضای موجود که با صرف هزینه و تلاشهای شبانه روزی مسئولین منطقه ایجاد شده است

حداکثر بهره برداری بعمل آید .باید کانون را به خانواده ها بشناسانیم ،آذین این فضا حضور دانش آموزان است ودانش آموزان را به کانون هدایت کنیم

هم د ر مباحث آموزشی و هم پرورشی.

سپس آقای موسوی بخشدار خسروشهر ضمن عرض خیر مقدم به حضور مدعوین محترم ، اقدامات انجام شده توسط دولت و خیرین در زمینه مقاوم سازی و نوسازی فضا های آموزشی و پرورشی سراسر کشور در دولت های نهم و دهم را فوق العاده خواند و از تلاشهای همه مسئولین و تلاشگران و روسای قبلی و فعلی آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد .

درادامه آقای مهندس رضا زاده معاونت پشتیبانی اداره کل نوسازی به پشت تریبون رفت و گفت : عملیات اجرائی این پروژه در سال 87 درزمینی به مساحت 2000 متر مربع شروع و ساختمان آن به مساحت 600 متر مربع با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان از اعتبارات استانی احداث گردید.همچنین دیوار کشی بطول 208 متر، احداث ،سرویس بهداشتی 46 مترمربع و سپتیک 65 متر مربع انجام شده است . و پیشنهاد کرد استفاده کنندگان از این فضا ها در نگهداری و حفظ آن دقت لازم را بعمل آورده تا از ایجاد هزینه های مضاعف جهت مرمت جلوگیری شود .

سپس اقای همایونی سرپرست معاون پرورشی وتربیت بدنی بر اهمیت حفظ اعتقادات و ارزشهای اسلامی و دینی در تمامی برنامه های آموزشی و پرورشی تاکید کرد و با اشاره به اینکه اگر بتوانیم کانونها را راه بیندازیم در خیلی از موارد کارگشا خواهند بود . د رخاتمه برنامه مسئولین از کلاسهای کانون بازدید کردند .  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ